שיתוף פעולה בין צימרים ואטרקציות
הצורך בשיתוף פעולה בין צימרים בצפון כמו גם בין אטרקציות בצפון, אינו תמיד ברור ומובן מאיליו. בעלי צימרים צריכים להבין שהכי חשוב זה לתת מידע.
כאשר מתקבל טלפון לבירור על צימרים בצפון והצימרים מלאים, ישנן שתי דרכים להגיב – או להגיד שמלא, או לעזור ולתת מספרי טלפון של בעלי צימרים אחרים. כאשר המחיר של הצימרים יקר בעבור האורח, כדאי להציע לו צימרים בצפון זולים יותר, האורח יעריך מאד את העזרה של בעל הצימר ויזכור שכאשר הוא מחפש משהו יוקרתי יותר הוא יחזור אל אותו צימר עזר לו בפעם הקודמת.
החשיבות בשיתוף פעולה מעין זה נכונה גם עם אטרקציות בצפון, צריך לזכור שמדובר גם בתועלת אישית וגם בעזרה לכולם. לתת שירות ומידע מניב גם תועלת אישית בכך שהאורח יחזור בעתיד, ומניב תועלת כללית לסביבה התיירותית. שנית, ישוב המרכז מספר גדול של צימרים ואתרי נופש, יוצר שם של כפר תיירותי, כך שכל אחד צריך לדעת שהוא מרכיב אחד בתוך אותו כפר. בעלי עסקים שחסרה להם תודעת השירות פוגעים בעצם בתדמית היישוב.
שיתופי פעולה בתיירות כמו בכל ענף אחר – יוצרים כח. הכח בתיירות נובע מריכוז אתי נופש המתאגדים לצרכי פרסום, אחזקה והבאת נופשים. ברמת הגולן ניתן להבחין במספר ישובים בולטים – רמות, חד נס ומושב נוב – מושב דתי. בנוסף בגליל העליון הבולטים ביותר הם כמובן – ראש פינה ואמירים (שירד מגדולתו בשנים האחרונות).
אטרקציות בצפון היוצרות שיתופי פעולה – יכולות ליצור חבילות אטרקציות לקבוצות ולמשפחות, ובכך להציע מגוון רחב של פעילויות תחת כובע אחד. ניתן לדוגמה לקחת את בעלי הג'יפים המציעים טיולי ג'יפים לקבוצות, כאשר רוב בעלי החבות מחזיקים בכלי אחד בלבד ומזמינים את שאר הג'יפאים לטיול.
חדשות יומיות | מזג האויר בישראל | מאמרים איכותיים | איטליז
רכישת תבניות איכותיות | רכישת דומיינים בזול | רכישות בעלי-אקספרס
וובסל קידום שיווק פירסום באינטרנט | פתרונות דיגיטל | כל הזכויות שמורות לוובסל | קידום אתרים פיתוח אתרים |הקמת אתרים | פוסטרים | ליטוגרפיות | תמונות קנבס
תמונות קנבס | צלם אדריכלות | מודעות שכדאי לראות | ספריית עסקים מקודמים | הכל על הכל | קידום אורגני בגוגל